07 April 2011

penangan M@T@H@W...

Salam ceria salam seMalaysia...ehhe..

aku tak penah lagi nak tayang-tayang trafik blog aku ni kat umum,sebabnya Malu.HAKHAK... Yela,blog baru setahun jagung (tak sampai setahun pun) dah over-over nak tayang trafik ko kat umum...apahal??

tapi memandangkan sesuatu yang MENAKJUBKAN berlaku,aku kongsikan jugak dengan korang...kalau tak nak baca, takpe,aku tak kisah...g bace entri Macam Mana Nak Bagi Laki Tak Lari


ini url rujukan daripada 8 Mac hingga 6 April 2011,ni kalau lumba larpeserta yang menang tu dah siap baring-baring kat barisan penamat lagi...hihi  





okey bulan Mac merupakan bulan aku start aktif berblogging. Tapi kalau korang tengok lepas daripada 15 Mac tu memang aku punya trafik mendadak naik... Time ni la aku start-start join segmen BA dan sebagainya... Tapi yang paling penting, semuanya kerana....

*

*                                                                        

*

*

*

                                                                             
lepas dapat Friendship Award dari matahaw,trafik menakjubkan...
(award pertama yang aku dapat huhuhu)


TERIMA KASIH DAUN KELADI KEPADA M@T@H@W

nak jugak ke?


silalah ke




Tiada ulasan: