19 April 2011

Semua Salah Aku...

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Hari nie aku rasa bersalah sangat...asyik dok teringat je, aku dah cuba cari penyelesaiannya,tapi aku tetap rasa bersalah... Ini semua sebab penyakit tu... Sampai sekarang masih tiada ubatnya.. Penyakit tersebut telah menyebabkan aku rasa bersalah!!! Aku tahu korang semua pun mesti ada juga penyakit macam aku nie. Bila penyakit itu datang, kita semua hanya mampu memandang... Sehingga penyakit itu pergi, maka pulihlah kita...

Aku amat berharap,agar penyakit itu segera berlalu, maka rasa bersalahku akan segera lenyap. Tapi hingga kini penyakit itu masih bermaharaja lela. Aku gagahkan juga diri ini untuk mengusir penyakit itu walau sekejap.. Alhamdulillah, berjaya.

Lihatlah akibat penyakit tersebut,





Trafik untuk hari ini mendadak turun, tidak seperti semalam... Semuanya berpunca daripada penyakit MALAS. Bila MALAS menyerang,maka blog tidak akan berupdate(wah ayat kau),dan secara automatik trafik kau akan menjadi seperti di atas...

Mahu upkan trafik semula??? Jangan segan silu untuk mendaftar dengan PKC JenaMax. Kali ini, bayaran dikurangkan menjadi topup RM5 sahaja untuk satu link kempen anda. Kaedah sudah terbukti berkesan... Seperti juga Kaedah Mokhdar yang melahirkan ramai genius matematik, kaedah ini juga akan menghasilkan extra trafik kepada blog anda sekaligus menambahkan earning churpchurp anda....

Emailkan kepada   : nur_ikhyar246@yahoo.com
Butir Maklumat      : RM5 - JENIS LINE - NO TOPUP - NAMA - (URL
                 BLOG / ALAMAT EMAIL / NO HP)
                 - URL LENGKAP KEMPEN CHURP2 (copy yang sebenar)



Ada gaya jadi duta PKC JenaMax tak???? ^_^

8 ulasan:

amny berkata...

ahhaha..sme ngn amnii..mendadak trun..T__T

miss flora berkata...

bukan senang nak cri idea an..

Unknown berkata...

kadang2 idea tak datang,penyakit M pun datang...hehehe

Qaseh Dalia berkata...

hehe biasalah .. M tu lagi power dari R

nur ikhyar dee berkata...

@amny

memang nampak perubahan dia kalau tak update sehari...

nur ikhyar dee berkata...

@miss flora

a'a
kalau time dia hilang tu,memang tertekan je nak cari idea...

nur ikhyar dee berkata...

@Ila

tu yang susah tu,penyakit M ni kalau datang susah nak pergi..

nur ikhyar dee berkata...

@Qaseh dalia adelia

kan???
tapi qaseh selalu je ada idea buat entri...bagi la tips skit ^__^