18 April 2011

penat tahap GABAN

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Korang ingat tak lagi Gaban? Ala citer macam katun tapi bukan katun tu,macam Power  Rangers tu.. Dulu masa sekolah,of course la Rangers Pink jadi pilihan... Sekarang, no PINK PINK ok... (fanatik pink,jgn marah..)

Tak ingat jugak Gaban tu macam mana???



Fuhh fuh... Tiga hari yang sangatlah penat dan padat macam Milo Fuze Jampack... Sebabnya rintihan hari tu telah didengari dan alhamdulillah ada rezeki lebih ckit minggu nie,so aktiviti hujung minggu sedikit padat.

Hari Jumaat (16/4/2011)

Aktiviti menjelajah Pulau Mutiara bersama kawan-kawan... Sebabnya takut 'manusia pengumpul gambar perempuan bertudung' amik gambar aku, tak leh la nak letak dan tunjukkan pada semua cahaya kegembiraan yang terpancar dari muka aku dan kawan-kawan... Hrmmm..takde sesapa boleh terminate 'manusia pengumpul gambar perempuan bertudung' tu ke??? Hilang nikmat berblog kalau tak letak gambar tau...

Hari Sabtu (17/4/2011)

Sebabnya letih tahap gaban jugak meronda Pulau Mutiara hari sebelumnya,so terbongkang tidor sampai pukul  tut. (mana leh bagitahu,jatuh saham :P ). Pastu pergi kenduri arwah dekat Bukit Besar,then misi mencari tiles untuk dipasang  di rumah dengan abah... Mak ai berpinau mata den nengok banyak beno tiles yang cantik-cantik ye... tak tahu nak memilih yang mana sesuai mengikut tempat... Kena search internet tengok dulu...

Hari Ahad ( 18/4/2011)

Melawat baby kecil yang akan menjadi pemimpin masa depan... Insyaallah... Jauzi Abbuqhari... Welcome to the world dear... Comel sangat, geram nk cubit pipi... Sekarang kakak lagi, nanti2 kena panggil 'Mama Ngah' tau :p . Berdebar pergi umah future mother...haha... Gambar takde sebab Qhari sombong tak nak bagi orang amik gambar die.. Lagipun takut nanti kekasih hati saya cemburut..

Okey aku tahu ramai yang dah malas datang blog aku kan sebab aku tak balas kunjungan korang.. Sori sangat-sangat, memang minggu ni tak sempat. Banyak aktiviti... Tengok shoutbox aku pun rasa macam dah bersawang gila dah.. Insyaallah,nanti ada kelapangan,aku akan pergi terjah korang semua k...

* tengah mamai taip entri...abaikan kalau ada kelucahan melampau,sambung tidoq balik*

4 ulasan:

amny berkata...

dah lme xtgok power ranger,,,dlu time kecik2 bukan main finatik gler!!ahahah

nur ikhyar dee berkata...

@amny

kan? kan?

siap booking tv lagi nak tengok...hehe

Tanpa Nama berkata...

sapa manusia pengumpul 2?-shiela nasir-

nur ikhyar dee berkata...

@Tanpa Nama

baca entri terbaru shiela...