16 April 2011

[ EKSKLUSIF ] Gambar Kekasih Hati Saya


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...


Seperti tajuk entri,sila layan gambar kekasih hati saya... Maaf jika ada yang menganggap saya seprang yang 'poyo', tetapi ada saya kisah?



mau pengsan hari-hari kalau dia ni jadi boyfriend aku,kalau dapat kawin lagi la,pengsan tak bangun2...

Masa ni kekasih hati masih malu-malu dengan saya...





takpe la taknak pandang kite...


Dan sekarang kekasih hati dah pandai tackle...


renunganmu...aww!
 


pandai beno posing ye bila nak amik gambar..



_IZZAN RUSHDI_

10 ulasan:

cik ayin berkata...

sapekah...??heee

gigiAriEma berkata...

hehe..comey2! bila dah dpt tackel tuh kemain lagi yee muka mcm mintak gula2.. hehehe

senyumSOYA berkata...

comel!! ble buat pakwe ni..(^^~ salam kenal2~

Qaseh dalia adelia berkata...

omeinye kekasih hati sis hehe

amny berkata...

anak ke??

nur ikhyar dee berkata...

@cik ayin

my kekasih hati-lah..hehe
(anak member)

nur ikhyar dee berkata...

@gigiAriEma

tahu takpa...
menjerit-jerit dia kat kedai makan tu tau...

nur ikhyar dee berkata...

@senyumSOYA

pakwe i la nie... :)
tapi i yang kena support sume..haha

nur ikhyar dee berkata...

@Qaseh dalia adelia

comel kan????

tambah sayang nie...hehe

nur ikhyar dee berkata...

@amny

anak angkat!
^_^