25 Mac 2011

semua orang gembira hari ni tapi aku.......

Hari ni 25 Mac 2011. Bermakna hari gaji untuk kakitangan awam, aci tengok la esok semua tempat mesti penuh dengan orang je...almaklumlah , pakcik kayo...hehe

dapat sekeping ni pun jadi la...jenuh bagi duit baki kalau beli barang puluh-puluh ja...hehe


Dengan semangatnya aku pun membuka website www.cimbclicks.com.my untuk memeriksa baki terkini akaun aku...jeng jeng jeng.... tidak berubah.. WHATTT????? Ya betul, takdak pertambahan... Adoila sedih. Punah harapan nak bersuka ria.... 

Niat tak baik tu tuhan tak bagi tu...(pikir positif). Sepatutnya kerajaan kena ambil langkah untuk atasi karenah birokrasi yang berlaku dan berleluasa terutamanya dalam sektor awam... Karenah Birokrasi yang tersangatlah menyusahkan... Duit bantuan khas kerajaan yang tahun lepas punya pun tak dapat-dapat lagi... Berapa lama mau tunggu da.... 

Kena teruskan menunggu....sambil menadah tangan kat mak...hehe
ni $500...
eh $20 pun ada


2 ulasan:

Qaseh dalia adelia berkata...

ehehe sabar sis

nur ikhyar dee berkata...

@Qaseh dalia adelia

tu la..boleh sabar je nie...
jeles je tengok orang laen bleh keluar shopping2....

serabut2...huhu