20 April 2011

Kurang Lagi 9 PULAK...

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..
.(sedang belajar tulis pembuka kata bagi setiap entri)




Taip guna huruf besar bagi korang boleh baca dengan terang ^___^


Untuk entri yang lepas-lepas,aku ada ingatkan kawan-kawan yang menjadi 25 follower terawal blog aku untuk bagi alamat diorang untuk penghantaran hadiah misteri kan... Kalau terlepas boleh bergerak ke sana untuk check adakah korang bertuah ke tak..


Selepas aku kumpul-kumpul dan taip alamat yang bertuah,aku dapati,hanya 16 sahaja yang bagi alamat. Selebihnya tak bagi. So sekarang ada 9 lagi kekosongan.. 


Macam mana nak buat ek? Aku rasa aku nak tarik je follower-follower yang selepas 25 orang tu,maksudnya follower ke 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 dan 36 tu yang akan dapat hadiah tersebut... 


Ada SETUJU????




25 Follower Terawal = Dari 3-27 

8 ulasan:

Unknown berkata...

setuju walaupun tak layak...hehehe

nur ikhyar dee berkata...

@Ila

sebabnya ila komen first,so saya berbesar hati nak bagi ila satu :)

teyn teyn berkata...

ala baiknye +___________________+

semoga anda murah rezeki selalu.

neway, follow u . keep in touch tau +___+

Unknown berkata...

erm cane ek? nak jugakkk

amny berkata...

amni ade x dalam senarai??

nur ikhyar dee berkata...

@amny

ada2..dah pos dah tadi :)

nur ikhyar dee berkata...

@cik teynteyn

insyaallah... Aminn :)

nur ikhyar dee berkata...

@alinac lover

ala2...awak terlambat la...huhu