31 Januari 2011

** Senarai 25 Follower Terawal Blog Segalanya Mungkin..**

Akhirnya....setelah menanti selama _____ hari, 25 follower terpantas blog http://nurikhyardee.blogspot.com/ ini telah pun ditemui...

Berikut merupakan senarai follower yang bertuah untuk menerima hadiah misteri daripada pihak penaja (bukan PTPTN) 

Mereka yang bertuah ialah

.
.
.
.
.
.
belum lagi
.
.
.
.
.

wei sila pergi main jauh-jauh




ok dah!


1. Nurul husna
2. deqdeq
3. Laila
4. Nadia
5. mie
6. Azmira
7. Gadis a.k.a Intan
8. owner Eshop@wish 
9. virgogirl
10.Shazlinasaad
11.haty_gula
12. :: Cik Zatie::
13. zaty luvlianncezzz
14. Naz
15. PRINCESS
16. misz nuriz
17. tika leh
18. nada
19. amni
20. eisya craft
21. Zitta
22. imaza93
23. dawudrazzy
24.  Daging Rusa Perak
25. aimi


So kepada semua yang bertuah,sila drop/email kepada saya

Nama :
Alamat :
Url blog :

hantar ke nur_ikhyar246@yahoo.com

secepat mungkin ye kawan-kawan (kalau korang rasa nak hadiah cepat la )
sebabnya urusan Aizat Amdan (eh?) penghantaran akan dibuat serentak.


TAHNIAH TAHNIAH TAHNIAH

kepada yang terlambat untuk menjadi 25 yang terawal,takpe takpe jangan gundah, nantikan contest anjuran saya nanti ok? ^__^

TERIMA KASIH

p/s : kecuali haty_gula,cik Zatie dan Rusa Global(Naz),yang lain sila hantar alamat ye... :)

11 ulasan:

N@di@ berkata...

OPS TERUJA XSNGKA BERTUAH NADIA DISINI :)

mie berkata...

eh!!!
jap nak hantar...
heheeee

imaza93 berkata...

dah send dahhh :D trimas !

nur ikhyar dee berkata...

*Nadia

tuah ayam nampak di kaki
tuah manusia sya je yang tau :)

tahniah...

nur ikhyar dee berkata...

*mie

ha hantaq cepat...
satg potong nama....hehehe

nur ikhyar dee berkata...

*imaza93

bagus-bagus..
good girl...

tahniah ye :)

TiKa LEh berkata...

wah, tak sngka nye dpt hdiah..heheh..jap lg emel smpi ek..heheh/../tq2..

ShazlinaSaad berkata...

eh eh ada la..macih2..hehe..
satgi saya email na...

nur ikhyar dee berkata...

*tika leh

dah dapat address

thanks :)

Misz Nuriz berkata...

sori, baru perasan la benda nie..
btw, tq ye akak..
nti secepat mungkin sy emelkan..:)

Nurul Husna berkata...

baru nengok entry ni....balik kg tak online pown....nak bg adiah ke...bestnya...hehehe