30 Mei 2011

"Kalau Saya dapat RM300"

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...


Hari ini entri hanya untuk join contest je...kemalasan melanda diri, sebab cuti sekolah. Patutnya dah bercuti update la entri kn, tapi nanti-nanti lah...simpan dulu cerita best2..hehe

Okeylah,  contest kali ini menawarkan hadiah lumayan iaitu pemenang akan dapat RM300 tunai beb. Dan 3 hadiah saguhati masing-masing bernilai RM100 ye...(nampok benar mata duitan)

So apa tunggu lagi, kasi joinlah!


Kalau saya dapat RM300 tu, saya akan guna duit tu buat beli hadiah kahwin untuk kawan-kawan saya. Tahun ni ramainya la kawan-kawan yang menamatkan zaman bujang mereka. Saya ja nak membujang selagi boleh..hehe. Dengan adanya RM300, bolehlah saya beli hadiah untuk diorang.... ^___^

Saya tag SEMUA pembaca kesayangan saya untuk join contest ni. Tutup 15 Julai 2011,sempat lagi...

5 ulasan:

Lulu caldina berkata...

menang, belanja lulu kepsi yer.. *wink

cik ayin berkata...

belanja nanti ye

nur ikhyar dee berkata...

@Lulu caldina

ada rezeki,insyaallah... :)

nur ikhyar dee berkata...

@cik ayin

bereh boh! :)

SafSafRaRa berkata...

terima kasih & gud luck ye ;D