06 Mei 2011

Macam Mana Nak Tebus Mata iPanelonline

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...


How are you? Harap-harap semua MARVELOUS hari ini... Malas nak membebel panjang, entri kali ini ada isi-isi penting sahaja tanpa ada penanda wacana...

Aku nak kongsikan dengan semua Macam Mana Nak Tebus Mata iPanelonline korang yang korang dah collect tu.. Dulu2 aku pun buta kare juga,tak tahu macam mana kan.. Almaklumlah bukannya expert sangat bab-bab ni... Tapi alhamdulillah, dengan bantuan adik Saiful Nazmi, aku berjaya juga tebus dan duit tu dah masuk ke akaun paypal aku dah...



Sebelum anda join iPanelonline ni, aku galakkan korang buka dulu akaun paypal. Kalau sesiapa yang belum daftar, boleh daftar kat sini. Kalau tak dapat akses korang taip ja paypal kat google, pastu nanti Sign Up... Tahu kan???  *--*

Bila dah ada akaun paypal, bolehlah daftar iPanelonline pula... Nak join ke? KLIK sini ye...
Okey dah siap segala. Nanti korang jawab2 survey semua, korang dapat la kumpul mata. Then bila mata dah lebih 500 pun dah boleh redeem da. Sebabnya dalam iPanelonline ni paling rendah korang boleh redeem adalah RM5 bersamaan dengan 500 mata. 

Proses untuk tebus mata :

1.  Klik Menebus Markah


Pilih la nak tebus berapa RM...
Kalau RM5, dia akan keluar macam ni..


2. Lepas tu klik TEBUS SEKARANG 
Kalau sesiapa yang belum kemaskini informasi untuk penebusan, korang akan diminta untuk melengkapkan maklumat itu dahulu..


Isi maklumat korang semua dan paling PENTING jenis mata wang tu (rujuk anak panah) pilih RM kalau ada.Untuk kes aku ni, puas aku mencari Rm tapi takde, aku tanya adik Saiful Nazmi pun dia cakap patutnya ada, last2 aku hantam USD ja la.. Tu yang bayaran aku tak cukup RM50..hehe

Lepas submit siap la.. tunggu pengesahan ja.. Kalau nak check status penebusan korang tu, boleh ke bahagian bawah sekali dan klik ' Nota Penebusan'. Kena tunggu 2-3 hari jugak la untuk duit masuk akaun paypal...

Oh ya.. Jangan lupa linkkan akaun paypal anda dengan bank di Malaysia ya... Boleh tengok tutorial kat sini...

Untuk maklumat lanjut ataupun untuk dapatkan bukti yang lebih hebat lagi dari aku ni, bolehlah ke blog Saiful Nazmi . Mamat ni lagi kencang la dia punya payment dari iPanelonline. Kalau tengok perujuk tertinggi pun, dia top ten kot...hehe

Jom Join Ramai- Ramai!  klik sini untuk daftar iPanelonline 



Selamat Berjaya!

6 ulasan:

amny berkata...

eerrkk..klu join nii..nuffnang cmne lak??

ARAYANA berkata...

thx :)

nur ikhyar dee berkata...

@amny

takde effect langsung amny, ini kita jawab survey online je...takde siarkan iklan apa2 pun..

nur ikhyar dee berkata...

@ARAYANA

sama2 yana... apa2 masalah jangan segan tanya tau, akak tolong mana yang boleh :)

sayanakhiburan berkata...

mana ada kencang... sikit2 je... sambil blushing2... huhuhu.. thanks sebab letak link...

Surveyonlinemalaysia berkata...

salam...sy pengguna tegar ipanel..dah terima sehingga Rm2.7k..tgk bukti di blog sy http://surveyonlinepaid.blogspot.com