04 Februari 2011

erin & elia 1st Combined GiveAway (FCG)

~skrol ke bawah untuk entri terbaru k :) ~




Kenal dengan Khairul Fahmi si penjaga gol Pasukan Harimau Malaya tu tak? Ha... awekz si 'Apek' ni melalui blog jejariruncing dengan sis dia ada buat kontest tau...tajuknya macam kat atas tu la...so kalau korang nak dapat hadiah-hadiah misteri daripada diorang...silalah KLIK kat sini..hehe. (mana tau dapat bergambar dengan Khairul Fahmi ke kan,bukan senang!) Boleh klik banner di bawah juga... :)


cepat! cepat! tarikh tutup adalah 4 Feb 2011 jam 1159pm...

4 ulasan:

Nadhirah-chan berkata...

eheh , akak join ke ? gudluck eh :)

nur ikhyar dee berkata...

a'a dik..cuba nasib..hehe

tQ..tQ :)

zaty luvlianncezzz berkata...

i follow u

follow me back taw

Blur berkata...

kalo ade mase nanti blur join...

Jom baca dan komen post terbaru Blur Fakta Menarik Part 3