28 Januari 2011

~contest oh contest~


Sebenarnya aku bukan nak buat contest pun macam tajuk entri ni,tapi nak ngomel ckit pasal contest2 ni ja.
Kenapa ek kalo kita buat Contest kena tag orang?

Saya suka contest... 2-3 hari ni blogwalking nak cari contest je nak join...huhu tapi bila baca syarat-syarat dia mesti kena Tag 2-3 orang kawan... :(

Aku macam segan la nak tag kawan2 ni...bukan apa,aku ni jenis yang suka memikir orang skit...kalau aku tag dia,dia nak join jugak ka? Ntah-ntah dia tak suka aku tag dia untuk join Contest ni...tak pun aku dah nyusahkan diorang sebab nak kena join contest pulak... Lagipun aku ni bukan banyak follower nak tagkan,alih-alih muka yang sama...kesian deQdeq dah 2x kena tag join contest ngan aku...huhu

Tapi sebenarnya aku tau sebab kena tag tu mesti la nak up trafik blog kan?..... Lepas ni kalau aku ter'tag' sapa2 teman followerku,jangan marah ea.... kalau tak suak,just bagitau je k... I'm fine with that ;)



nak juga letak gambo laki orang ni hehe

Tiada ulasan: