26 Januari 2011

g! ko nak iPhone Apple takkk????




Tadi masa tengah lalala blog exercise nyah jumpa satu contest ni... Macam contest-contest lain jugak ianya melibatkan gambar. Senang je nak join, g kena cari gambar yang pose comel-comel je. For sure la ada manyaak kan???hehe. tapi kan g..yang menarik pasal contest ni adalah hadiahnya!!!!! waaaa.... nangis guling-guling sebab nak jugak benda alah tu...

Dah tak yah nak ckp banyak. TEKAN SINI untuk maklumat lanjut.

Inilah gambar yang aku rasa Kami-Pose-Comel :)


gambo otromen yang tengah men bowling kat midvalley dengan lampu lip lap lip lap ala disko...

sebabnya aku memang dah comelll...so aku pun join la contest ni ^----^

jap jap tak abes lagi.


~

~

~

nak tag  

3. tqah

terima kasih :)

6 ulasan:

::Cik Zatie:: berkata...

dh tau psl ni..best siot hadiah dier..mesti join nih..hehe

btw,thanks tag =)

amny.. berkata...

thnx join..

wish ur luckk...;))

amni folo sni..;DD

amny.. berkata...

hahaha..

xkesah pon tjuk cmne..

amni xkesah...

nur ikhyar dee berkata...

* :: CikZatie::

join jangan tak join :)

nur ikhyar dee berkata...

* amny

kira dah qualified la kan?hehe

fuh fuh muge2 berjaya...

May Maisarah berkata...

semoge berjaya!!! =))