26 Januari 2011

Pantai Contest By Mr.K



Sudah lama aku nak join contest Mr K ni...ni pun aku tengok daripada blog cik Zatie tapi malu dan segan mulanya kerana takde orang tag aku pon untuk join contest ni...hehe. AL maklumlah,orang baru...

Setelah memikir selama 2 hari,aku rasa aku patut jugak join dan buang sifat maluku itu. Bila lagi nak join2 kontest _tak-payah-bayar- macam ni kan...

Dan gambar yang aku pilih adalah....



Pic ni diambil kat Pantai Port Dickson...ni masa kepala tengah gila nak berjalan masa belajar kat Universiti Malaya dlu...Dah semua pakat boring so kawan aku suggest kita pergi mandi kat PD,aku terus g sewa kereta n tada... Port Dickson...here i come ^-^ . Muka kanak-kanak tak bleh blah...haha.

Ni juga momen teristimewa bagi aku sebabnya time ni la aku start berani drive walaupun dah ada lesen memandu selama setahun...

Nak tag              deQdeq                        iZaniamy                 dan juga                 Mizz Nuriz   


Terima Kasih.        

3 ulasan:

::Cik Zatie:: berkata...

wow, i loike PD..hehe

nti kalau ada contest lg cikzatie tag awk.hehe.
btw,x pyh malu2 meow..kalau xde org tag pun..join aje..mcm cikzatie slalu buat..thehee.

gud luck!

Mr.K berkata...

Heee...lorh, nak tggu org tag jg ke? hehe..
a'ha, x yah malu2, join jer...
btw, ok la entry ni...dah cukup syarat.
tp result bkn aku yg pilih tau..ada pengadil jemputan dan yg pasti dia bukan seorang blogger^^
slmt berjaya!

nur ikhyar dee berkata...

* Mr.K

^malu^

hehehe
dah cukup syarat ke?
ada chance la boleh menang... :)