23 Januari 2011

~a daY witH HANIS zALIKHA ^-^

Semalam,aku tak leh tidur. Aku  pusing sana,pusing sini,golek sana,golek sini,pun takleh tidur jugak. Aku rasa aku ni terkena penyakit Insomnia. Mampus la aku takleh nak tidur. takkan kena celik mata ja 24jam. HENGAT ROBOT KE APA... Taktau bila masanya mata terlelap. Yang aku tau, aku tengah hang out denga Hanis Zalikha. Sapa tak kenal cik Hanis kita. She's beautiful with brain. Tengok dia mention pointer untuk sem lepas dah,bapak ahh...dean list kot...haha

Dapat hang out dalam mimpi pon jadi la kan... Mainan syaitan betul. Walaupun dalam mimpi,sempat jugak la g jejalan dengan dia. Benda first mesti la g makan-makan... Benda-wajib-buat hanis bila hang out.hehe. tak caya? tengok http://inibelogsaya.blogspot.com/ , kebanyakkan entri dia mesti pasal makanan yang sedap-sedap. nyummy.

image from google

Pastu Hanis bawa aku g umah dia. Junpa mama Nani yang suka memasak tu. Masa before raya dulu ingat nak try order biskut raya yang mama Nani buat, tapi terpikir pulak mcm mana nak delivery nanti,mau hancur biskut tu bila sampai kat tangan aku.huhu..

Elok-elok je aku nak tanya cik Hanis macam mana dia berjaya dalam dunia blog ni,aku dengar sayup-sayup makmemanggil..."kak ngah bangun,semayang"... oh kasihan oh kasihan aduh kasihan...

benarlah... ''Hamis Jalikha was never a Typo''

Tiada ulasan: