03 Februari 2011

FARAH FAUZANA beraksi hot dalam klip video

Selamat Pagiiiiiii CINTA..............

Tertekan tak baca tajuk entri macam tu? Beb beb semua...jangan marah k...Farah Fauzana kita tu sememangnya hot dah kan...kerja pun dekat HOTfm...

Al kisahnya cik fafau ni dilamar menjadi model dalam klip video satu band baru ni, tapi bukan dia sorang je tau,ada lagi ramai perempuan-perempuan cantik yang terlibat dalam musik video tu..(asal nada mcm indon? tak faham...). Nak tengok kak fafau berlakon macam mana? ada gaya ala-ala jin notti tak?hehehe

Jom layan........................ ^_^




Farah soooooo sweeet kn??????? hehe.

Tak layan la kalau tak nyanyi sama-sama...


Project Pistol- Wanita Seluruh Dunia

Wahai wanita..

Wanita yang berada di seluruh dunia

Tak kira bangsa, umur atau rupa

Oh..asalkan kau wanita..


Kau buat ku gila..

Bila kau menggoda

Bila kau mengada-ngada

Oh..lirikan mata senyuman manisnya

Oh..kau buat aku tergoda..


Wanita seluruh dunia ku ingin kau tahu

Yang aku cinta kamu semua wahai permaisuriku

Dan walaupun ku tak mampu membahagikan diriku

Kepada wanita seluruh dunia

Lagu ini lagu cinta untuk kamu semua

Untuk kamu semua..


Wahai wanita..

Adakah kau mengerti apa yang aku kata

Kamu semua adalah inspirasiku bila ku berkarya

Ku tuliskan lagu hanyalah untukmu

Untuk buat hari kau ceria

Dan aku tak kisah mana kau berada

Ku ingin kau dengar ku berkata..
 






2 ulasan:

TiKa LEh berkata...

comel2..fafau comel..hehe

nur ikhyar dee berkata...

kan kan!

she always chumell :)