20 Februari 2011

SEKADAR BERKONGSI KEGEMBIRAAN

Macam biasa hari ini celik-celik ja mata terus on lappy untuk update blog,nuffnang,churpchurp,facebook dan sebagainya...

Tengok blog..takde apa yang bertambah pun,ok... Pastu buka nuff plak,still earning RM0.00,takpe...teruskan ke churpchurp... Terkejut tengok yang dekat ruang atas tu,RM0.20 earned." RM99.80 more to cash out".



Wuuuu weeeee woooooo. Tak sangkanya benda tu bergerak...hehe. Padahal memang before ni dok tgk juga,tapi macam tak kisah pun. Sebenarnya tak faham macam mana benda churpchurp ni berfungsi la,kalau la kata per click dapat Rm0.20,maknanya selama aku berblogging ni baru sorang je yang klik churpchurp aku tu???

Abes yang datang melawat cakap 'dtg sambil klik klik' tu dia klik apa? Ke aku yang salah? Kalau ada sesiapa yang boleh terangkan dengan lebih lanjut pasal churpchurp and nuffnang ni dalam bahasa yang mudah sila silalah ye...


 Churpchurp Rock!!!! ^_^


Penang Asam Laksa dengan minuman untuk RM6 sahaja at Sbread, The Gardens. Food court pun tak dapat nie...klik klik jangan malu jangan segan

4 ulasan:

CIK TOM berkata...

tomyam nmpk sedap..hehe
xpe sikit2 nanti jd bukit ^_^

mie berkata...

slow2. lambat update kot tu..
slalu bila habis kempen baru earning di update

nur ikhyar dee berkata...

@CIK TOM

tu la kan...

yang penting niat kena betul..hehe

thanks cik tom sudi datang blog buruk saya nie ^_^

nur ikhyar dee berkata...

@mie


ooo ye ek?

saya tak tahu... *_*