21 Mac 2011

"Join TraFFic Blogger BARU"



BISMILLAHIRAHMANIRRAHIM

sedang aku berblogwalking tadi,teringat untuk mengunjungi blogger girl. almaklumlah,hampir seminggu menyepikan diri kerana menyelesaikan urusan sendiri,baru hari ini nak start aktifkan blog balik... eh rupanya blogger girl ada buat segmen eh? sengmen la kot, tajuknya "Join TraFFic Blogger BARU"

khusus untuk blogger baru (aku ler tu)
yang follower kurang 250 (aku jugak!)

sebab apa blogger girl kene amik aku? 
aku dah cube join banyak bloglist contest,tapi setakat nie satu pun belum berjaya...nasib baiklah encik ben punya segmen banyak membantu aku...sekiranya cik blogger girl sudi melistkan blog aku dalam bloglistnya,aku sangat-sangat berbesar hati...dan terima kasih tak terhingga aku ucapkan, tapi kalau tak berjaya pun,it's ok..mayb bukan rezeki aku lagi...

nak join jugak ke? JOM!

Tiada ulasan: