04 Mac 2011

TERKINI! surat pemberhentian gstt 2010 ditarik balik



mesti dah tengok berita tv3 or tv1 tadi kan???
mesti dah baca dalam surat khabar utusan kan???

"sebagai salah seorang GSTT yang diberhentikan dan belum dapat surat penyambungan kontrak lagi bagi tahun 2011,saya mewakili semua sahabat gstt yang lain mengharapkan penarik balikan surat pemberhentian itu akan membawa sinar kepada kami. Walaupun kami belum cukup 3 tahun tempoh perkhidmatan,tetapi kami juga berhak diberi peluang untuk meneruskannya... "

okey ini bukan aku yang cakap,ini kawan aku yang cakap...hehehe percaya tak?
perit weih putus duit poket selama sebulan...pernah tak rasa apa yang aku rasa???
itu baru sebulan,belum berbulan-bulan. Itu pun aku dah habis segan dengan mak ayah aku dah,besar panjang pun abah tanggung lagi...huhu

malas nak cakap lagi...nak maklumat lanjut lawatilah web ini

"SEMOGA IMPIAN JADI KENYATAAN"

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tak tengok berita..hahaa