03 Mac 2011

aku sudah menang,anda bila lagi???

macam menang isi minyak kat shell je..hehe

seminggu ini,kehidupan seharian sangatlah sibuk,sampai tak sempat nak update entri dan blogwalking. kepada sesiapa yang dah follow aku then aku tak follow korang lagi just tinggalkan link kat mana-mana ruangan komen je k,nanti aku g follow mung :)

tapi yang cakap dah follow aku but sebenarnya tak pun,hi hi bye bye.

berbalik pada tajuk.memang sudah menang. Menang contest pelaut terlampau pilihan [KPTP]




nak tengok prize dia? jap..


pinjam dari mie
target hard rock punya button,tapi tak tahu dapat ke tak..hehehe

nak baca tak story aku? kelip kelip ku sangka api...sila KLIK kalau nak tahu lagi *_*

apapun,thanks la dekat pelaut terlampau sebabnya sudi memenangkan aku..hakhak...jangan marah ye....
ini second time aku dapat sumthing hasil dari berblog,hari tu dapat tiket free nuffnang bagi...apa-apa pun,alhamdulillah...