11 April 2011

Pendapatan Sampingan Dengan CHURPCHURP

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...


Alhamdulillah,hari ni ramai yang datang menyinggah blog aku . Kebanyakkannya datang untuk bertanyakan maklumat lanjut mengenai entri ''Earning Churpchurp Berganda-ganda'' yang aku postkan semalam. Semalam juga aku pertama kali submit entri aku nie dekat innit nuffnang.. Alhamdulillah juga, ianya amat-amatlah membantu. Siap dapat kawan baru lagi masa chatting kat innit..hehe.

Bila baca komen yang ditinggalkan oleh kawan-kawan,kebanyakkan tidak faham dan tidak tahu apa itu churpchurp. Buat blogger yang tidak siarkan iklan nuffnang dan hanya menggunakan Advertlets, konfem lagi tak tahu pasal churpchurp.


Churpchurp merupakan medium pengiklanan juga. Konsepnya sama macam nuffnang tetapi churpchurp kita sendiri yang kena buat assigment yang diberi. Medium churpchurp pula lebih luas iaitu boleh melalui twitter,facebook dan juga blog.. Berbeza dengan nuffnang ialah ,iklan nuffnang pihak pengiklan yang tengok blog kita sesuai ke tak untuk iklan diorang. Maksudnya kalau blog kita sesuai,akan nampaklah iklan nuffnang yang menari-nari dekat blog. Dan nuffnang ni dia ada masa-masa tertentu sahaja yang dia siarkan. Kalau macam aku ni just iklan/promote iklan churpchurp dalam blog ja, sebab aku takde akaun twitter, kalau sesiapa yang ada akaun twitter,mesti lagi mashyuk.... ^_^. Earning pulak ikut klik. Lagi banyak orang/readers klik iklan korang,lagi banyak la korang boleh earn...

Sebabnya churpchurp nie free, so why not korang try je dulu... Sapa-sapa yang nak berdaftar,boleh daftar kat SINI. Mana tahu rezeki korang lebih kat churpchurp...tak salah kan mencuba... Lepas tu korang boleh ikut step-step untuk gandakan earning churpchurp korang kat entri "Earning Churpchurp Berganda-ganda". Untuk earn churpchurp melalui twitter,boleh rujuk anarm net. Dan aku ingatkan sekali lagi,sebarang pertanyaan sila contact ADMIN@0128347123, sebab aku pun masih belum faham konsep dia macam mana. Aku cuba ja. Kalau tak cuba,kita tak tahu kan...


Wah...bersemangat je aku time taip entri nie...
Tak salah kalau nak mencuba,yang penting yakin.


So guys..apa tunggu lagi, jom JOIN CHURPCHURP!