09 Mei 2011

The Light Of My Life

Assalamualaikum dan Selamat Pagi...

Hai semua, harap korang hadapi hari ini dengan INDAH.... aku pun berharap begitu juga... Insyaallah...

Yes aku memang suka lambat, segmen abang Ben pun berapa dah aku terlepas...hehe. Nasib baik yang Gegar 1000 Blog May 2011 sempat catch up. Kalau tak rugi...... Dengarnya kali ni ada hadiah ye? Ha lagi la berebut-rebut para blogger nak join kan...?

Semalam 8 May 2011 adalah Hari Ibu@Mother's Day.. Hanya ucapan sahaja aku dapat berikan untuk mak aku, PUAN JAMILAH BINTI JAAFAR. Nak bawa p makan-makan pun, mak sekarang makan oat, minum susu dengan makan nasi kosong dengan lauk yang tak pedas je... Nanti kalau bawa mak pergi restaurant, kesian kat mak teringin nak makan macam-macam tapi tak boleh...

Terima Kasih mak sebab gigih dari dulu sampai sekarang tolong carikan angah kerja walaupun kerja kejap2 ja, mak saya risau sebab anak dia ni dah tua bangka pun tak dapat kerja lagi, macam mana la nak kawin... haha. Takde rezeki lagi nak kerja tetap... Korang yang nak masuk Universiti nanti, pilih kos tu betul2 yang dah ada cabang kerjaya, kang jadi macam akak aku nie... Takde kesudahan. Dah. Tak baik merungut...

Buat semua ibu dan bakal ibu di dunia, Selamat Hari Ibu.


 "Menjadi seorang ibu merupakan momen yang terindah sekali dalam hidup seorang wanita... "



Tiada ulasan: