28 Januari 2011

~Hadiah Misteri untuk 25 follower terawal blog ini~

eh eh ko dok diam2 dalam kotak
bukan...bukan...


Agaknya tak ramai yang perasan kot,aku buat entri pasal ni...diorang blogwalking tanpa pandang kiri dan kanan atau atas dan bawah,pandang depan je...hehehe

aku ada buat entri pasal ni,sapa tak tau baca kat sini no.. SINI . Jadinya sekarang follower dah dekat 23 orang,tolak 2 maka tempat kosong ada lagi 4 la. sempat lagi ye kalau nak ajak kawan-kawan... :)
lepas tu nak pesan,kat semua follower yang termasuk dalam kategori 25 tu,sila bagi alamat korang kat emel aku ye nur_ikhyar246@yahoo.com untuk memudahkan urusan penghantaran hadiah tersebut. Terima kasih.

5 ulasan:

N@di@ berkata...

ehhh nadia trgolong tak dear :D

nur ikhyar dee berkata...

* Nadia

mesti la...
Nadia antara yang terawal k :)
bagi alamat ye kat email...

BilaGadisBercerita berkata...

yeye! nk dapat adiah! hihi

ShazlinaSaad berkata...

eh?sy termasuk sekali ke?sy dah lama tak on9...

nur ikhyar dee berkata...

*shazlina saad

masuk-masuk

^_^