21 Februari 2011

senyum tak nampak gigi-Segmen by Muas

wolla...

ini pun ditag oleh deqdeq juga...saya buat aje..macam cikgu bagi kerja sekolah suruh balik buat kat rumah. sapa tak buat esok kena rotan.. :)

senyum,tak perlu kata apa-apa pun,ada yang senyum manis.ada yang senyum tayang gigi (macam deqdeq) ada yang senyum simpul,ada yang sengih...macam-macam kategori senyum ada kat dunia ni.

Tapi untuk contest ni,senyum yang perlu dipertaruhkan adalah senyum tak nampak gigi. diulang tak nampak gigi. Maknanya senyum budak baik okey..

cekidau!



gila ah tak nampak gigi...siap aksi manja lagi *bonus*

tag semua follower saya,87 orang..takpe takpe jgn risau,diorang mesti buat punya sebab diorang semua sayangkan saya...kan kan kan?????

DONE!

4 ulasan:

bunga berkata...

good luck..

DeQdEq berkata...

hehehehe...cayalah qeat...
deqdeq mmg selalu buat iklan gigi...jd senyum x nampak gigi ni kira eksklusif...

nur ikhyar dee berkata...

@bunga

terima kasih ye bunga ^_^

nur ikhyar dee berkata...

@DeQdEq


hehehe

eksklusif tu... :P