10 Mac 2011

eh dia tengok kita la

ini bukan entri melekat,ini entri baru nak pelekat


ingat tak aku nyanyi kat sapa lagu nie?
kalau pengunjung dari segmen Cerita Kreatif Aku Pasal Ben Ashaari mesti tau kan??? tak tahu pun buat-buat tahu juga...

untungnya,aku nyanyi tu sampai tuan empunya diri pun datang menjenguk blog aku..punya lantang aku menyanyi...siapa lagi Encik Ben Ashaari la...alhamdulillah dan terima kasih sangat-sangat kepada Encik Ben Ashaari sebab sudi singgah dan FOLLOW blog aku yang sempit nie...takde duit lagi nak renovate bagi besau...hihihi.

Baru aku tahu rasa macam mana cik Ayin rasa masa Encik Ben datang follow dia hari tue...jengah cik Ayin kalau tak percaya... cik Ayin,Encik Ben pun datang sini tau... yeeeehuuuu...

Kalau nak cakap aku poyo pun lantaklah...aku peduli hapa...
hehehe

rugi encik ben tak follow awal,kalau tak dapat hadiah misteri.. *_*

thanks ye semua follower... always ROCK!!!

10 ulasan:

cik ayin berkata...

fuyohh.... :)

gigiAriEma berkata...

wahhhh!!! best nye!!! gigi nak juga.... hukhuk

nur ikhyar dee berkata...

@cik ayin

cik ayin lagi fuuyoh!!!
hehe

nur ikhyar dee berkata...

@gigiAriEma

rajin-rajin g komen and join segmen Encik Ben tau gigi

*_*

bunga berkata...

sapa 2??(buat2 xkenal)..

Ila berkata...

bestnyer cik ben datang....hehehe

DeQdEq berkata...

tahniah qeat...deqdeq pun dulu bila abg ben follow blog deqdeq,rasa seronok sgt

nur ikhyar dee berkata...

@bunga

kenal la kenal la ^_^

nur ikhyar dee berkata...

@Ila

cam tak caya pun ada...huhu

nur ikhyar dee berkata...

@DeQdEq

tu la kan!!!

rasa mcm nak lompat tinggi2 pun ada...hehe