14 April 2011

PKC JenaMax AL FAHANI COMPLETE DETAILS!!

Tajuk Je In English, Entri In Malay...



Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Setelah aku menerbitkan entri " Earning Churpchurp berganda-ganda" pada 10 April yang lalu,ramai pembaca yang bertanya pasal ni.. Antara soalan yang ditanya adalah ''Tak kene BAN ke?" dan " Tak langgar T&C Churpchurp or Nuffnang ke?". Baik. Tarik nafas sedalam-dalamnya pastu hembus sebelum korang baca sebab entri ini adalah entri penuh berkenaan PKC JenaMax AL FAHANI. Korang ada akaun churpchurp tak? Kalau takde,sila pergi baca kat sini dulu dan daftar. Okey kalau ada pulak,dah berapa sen korang dapat earn melalui iklan churpchurp tu? Sejuta ada? Pakai susuk ke hapa churpchurp sampai sejuta...

PKC JenaMax AL FAHANI ni adalah satu alternatif untuk kita iklankan kempen churpchurp tersebut ke pasaran yang lebih besar dan tak kedekut nak klik. (klik pun nak berkira,bukannya kena bayar pun). Admin a.k.a  AL FAHANI hanya akan membantu mengiklankan link kempen churpchurp kita pada website iklan miliknya. Bayaran RM10 akan di kenakan kepada sesiapa yang berminat kerana kos sebenar ruang tersebut berharga USD10. Ruang iklan miliknya lebih mudah dilihat oleh setiap pengunjung website dan juga disarankan KLIK iklan sekiranya ingin menderma. 


Setakat ni ada soalan???






Takde? Kita teruskan. 




Yes betul...bayaran dibuat berdasarkan UNIK klik kita. Memang, bukan mudah nak dapat UNIK yang tinggi,tapi Insyaallah dengan bantuan admin iaitu AL FAHANI, korang akan dapat balik modal RM10 korang. In case tak dapat pulangan modal,AL FAHANI akan benarkan jumlah link anda ditambah. Bagi aku la kan,why not mencuba. Jadi ke tak jadi ke belakang kira... Yang penting kita sendiri ada usaha untuk mencuba..


Bagi sesiapa yang betul-betul berminat dan YAKIN sahaja yang digalakkan untuk join. Bukan apa,nanti kalau korang tak yakin,ha mula la nak memberontak,then tak nak ikut arahan yang diberikan,pastu bila tak dapat trafik seperti diidamkan,terus nak salahkan admin. Kita tak nak ye orang macam tu,pergi main jauh-jauh dari kite... Sama juga bila aku cakap kat sini, apa-apa pun korang contact/sms dulu admin (0128347123) untuk maklumat penting yang diperlukan, pastu email je ke alfahani@gmail.com. Lepas send je email,terus sms admin k..Takpun isi borang kat website AL FAHANI, lagi senang.Dan link churpchurp korang sila pastikan ia complete,kang ada masalah jenuh plak...


 AL FAHANI memang tidak menjanjikan earning yang banyak , bergantung kepada rezeki masing-masing , AL FAHANI hanya janji akan membantu kawan-kawan yang JOIN sehingga dia puas hati . Extra REWARD akan diberikan kepada yang JOIN iaitu 1K traffik percuma. ( ni semua aku dah tunjuk kat sini dan sini der! ). Buat pengetahuan semua,kaedah ini tidak melanggar peraturan (menurut admin). Ianya sama seperti anda membawa link churpchurp anda bila blogwalking...(haha aku pernah buat macam nie). Tobat aku tak buat dah,tak nak paksa orang... Korang tahu,pihak churpchurp mesti lagi berbesar hati tau kalau ramai yang klik kempen die,ye la secara tak langsung,ianya akan memfamouskan churpchurp ke seantero dunia.. dan sesuatu kempen itu tidak mengambil masa terlalu lama. Boleh advertiser lain take over pulak.. :) 


 AL FAHANI sebagai admin hanya nak membantu mereka yang benar-benar sudi dan yakin. Jangan risau pasal modal tu, insya allah, AL FAHANI akan bayar balik dalam tempoh 1 bulan kalau korang tak puas hati..(buruk siku wei mintak balik duit haha). Admin adalah berdaftar. So tak puas ati ke apa ke, gunalah saluran yang betul untuk melaporkan... (???)


Kaedah bayaran melalui TOPUP. Diulang TOPUP. Easy kan? Korang sms dulu AL FAHANI tanya topup apa yang still available untuk korang buat bayaran.


Senang cerita, ikut je step kat bawah ni ok?


 Langkah mudah :


1) KLIK website nie


2) klik easy earn money yang terletak di bahagian atas blog


3) Isi borang pendaftaran dan submit


4) Check email pengesahan anda


5) Lakukan pembayaran RM10 seperti di dalam email atau seperti berikut: 


Untuk pembayaran RM10, pihak admin telah memudahkan anda dengan tidak perlu bank in duit (macam tak berbaloi nak pergi bank in duit RM10 sahaja kan?). Anda hanya perlu bayar menggunakan kaedah topup sahaja.


Taip nombor siri topup* 2 jenis Rm5 setiap satu --> NAMA --> URL blog --> URL churpchurp --> hantar ke 0128347123


contoh: 1234567892 Hotlink RM5 9876543211 Celcom RM5 nama: ADIRA url blog: http://ilusi.blogspot.com url churp2: www.churpchurp.com/adiRa/share -->hantar ke nombor di atas.


Aku sarankan korang,apa pun,sms admin dulu tanya k... Jangan risau,setakat entri ni ditulis,admin belum pernah gagal lagi membalas semua sms pertanyaan dari aku. Even dia tengah masak nasi ke, mancing ke suma dia akan reply.. ^__^

Sori ek kalau lepas baca entri nie,muka korang jadi macam ni...




Kredit untuk Miss Angin
   
Ikhlas:
SITI NURIKHYAR BINTI DEE

4 ulasan:

Unknown berkata...

info yg bagus..nanti ada masa nak cuba

nur ikhyar dee berkata...

@Ila

cuba la..tak rugi...

amny berkata...

erkk..xtw nak try ke tidakk..=_="

nur ikhyar dee berkata...

@amny

hehehe..takde paksaan ^_^