22 Jun 2011

Rindunya!!!

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua...



Hai hai hai apa khabar semua???? Rindunya dekat dunia blog ni... Dah lama aku tak update kan.... Bukan malas (walaupun malas tu ada gak sikit) tapi ada banyak sangat komitmen yang lain yang membuatkan aku terpaksa berhenti sekejap berblog... Aku harap sepanjang ketiadaan aku ni, korang jangan lupakan aku ye.... Kalau korang lupakan aku, nanti time tidur aku masuk dalam mimpi korang.... HAHAHAH gelak jahat... :)

Dah terlepas banyak post best-best korang, yang mana aku tak sempat catch up, lain masa aku try jugak k... Korang jangan la merajuk dengan aku... Oh sebelum terlupa, sekarang dah masuk bulan Rejab,dah hujung-hujung pun, Syaaban bakal menyusul dan akhirnya bulan yang dinanti, Ramadhan akan muncul... Buat semua pembaca wanita...jangan lupa qadakan puasa anda ye... Kang tak pasal-pasal kena bayar fidyah pulak...

Jaga diri, jaga kesihatan dan semoga ceria selalu.... ^____^

1 ulasan:

gigiAriEma berkata...

huhu. gigi dah abih ganti.

rindu kat ikhyar gak. :)