Memaparkan catatan dengan label hadiah. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label hadiah. Papar semua catatan

12 April 2011

ATTENTION TO: 25 Follower Terawal Blog 'Segalanya Mungkin'

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Sahabat Semua...

Di kala sibuk dengan mengganda-gandakan earning churpchurp aku, sempat lagi aku nak ingatkan rakan-rakan pengikut blog ini terutamanya pengikut blog yang 25 terawal tu. Masih ingatkah lagi anda dengan entri " hadiah misteri untuk follower terawal" ? Masihkah? Ataupun nama anda ada tersenarai pada entri ini " senarai 25 follower terawal blog segalanya mungkin" ?

Harapnya anda-anda semua ALERT dengan update terkini ye,sebabnya semua hadiah misteri tersebut akan dihantar kepada anda very-very soon ya...

Kasi tengok sikit itu hadiah...

saja aku conteng sebab dengki..muahahaha
  

10 April 2011

~Dalam Duka Ada Gembira...~



Walaupun masih berasa sedih dan hiba kerana LELAKI, tapi aku gagahkan jugak hati untuk terima dan akal untuk berfikiran positif dan hadapi semuanya dengan tabah. Itu hanya sedikit ujian dalam perhubungan... Insyaallah,lama kelamaan masing-masing akan saling memahami....

Sedang enak melayan gosip-gosip dalam Melodi, pakcik posmen sampai... Hon punya kuat,terkejut beruk aku... Rupanya ada bungkusan Pos Laju... Adakah?????

Suspennya Tuhan saja yang tahu,tak sabar pun ada, buka ja bungkusan, Ya Allah seronoknya... tak terkata. Terima kasih Tay Art & Trading kerana merealisasikan impian aku... Tak sangka, apa yang dahulunya angan-angan sudah menjadi kenyataan... Alhamdulillah...syukur sangat-sangat...

Semua ini aku lakukan khas untuk MEREKA...

04 April 2011

menang contest pelaut terlampau...

Olla my dear readers...how are you?

Sepanjang aku join contest-contest kat dunia blog nie,tak pernahnya nak menang pun... Unlucky kot... Eh bukan-bukan,takde rezeki lagi... Tapi,ada satu contest yang aku sendiri tak sangka boleh menang... Contest si Pelaut Terlampau.. Boleh rujuk ENTRI ini untuk maklumat lanjut... Sebenarnya dah lama nak buat entri pasal nie,tapi tak sempat. Hari ni alhamdulillah sempat...

Kemenangan aku tu telah membuatkan aku terlebih excited sehingga menerbitkan entri berkaitan dengan tu,boleh RUJUK sini kalau nak tahu macam mana excitednya aku...hahaha. *tetiba malu sendiri*

Hari jumaat nan lepas.tak silap aku dua kali jumaat dah kot,aku telah bersua muka dengan pelaut terlampau iaitu mie untuk ambil hadiah tersebut... Hadiah yang berjaya digondol oleh aku adalah.....

kotak magik

sebenarnya cenderamata dari egypt

hembus-hembus dulu time nak buka tu,kot-kot ada sekeping RM50 ka kan,mana tau...
maaf,takde ye

cam seram pulak kotak nie,teringat kat Firaun...huhu 


SEMANGAT NAK JOIN CONTEST LAGI NIE!!!!!!!

aladdin mulut muncung